Persoane interesate

miercuri, 8 august 2012

Interviu cu AngelMonika2000





O fata draguta,la moda si o prietena adevarata.As dori sa va prezint un interviu in exclusivitate cu AngelMonika2000.

Reporter:Buna as putea sa iti iau un interviu pentru blogul stardollfashionpretty?
Angelmonika2000:Ok

Reporter:De cand joci stardoll?
Angelmonika2000:Joc stardoll de 1 an si  6 luni.

Reporter:Si ce magazine iti plac?Iti place sa colectezi hot-buysuri sau haine ELLE sau ANTIDOTE?
Angelmonika2000:Pai.....imi plac toate magazinele:)si cred ca am haine de la toate:)Da,am colectionat hot-buysuri mai inainte dar in ultimul timp nu m'au pasionat asa de mult.

Reporter:Si ce iti place mai mult la stardoll si ce nu iti place?
Angelmonika2000:Cel ma mult imi place ca exista multe magazine si haine frumoase...si ca putem avea o casa...exact ca si cum am duce o viata normala,numai ca nu putem manca,misca si altele. Ceea ce nu'mi place e ca trebuie sa platesti pentru a fi SuperStar/Royality.

Reporter:De cate ori ai fost superstar?
Angelmonika2000:Nu mai stiu exact,dar cred ca de 10 ori

Reporter:Iti doresti sa fi roialty?
Angelmonika2000:Da,normal!Cred ca oricine si'ar dori,dar din pacate trebuie sa platesti.

Reporter:Ai fost vreo data NCG? Cum te ai simtit?
Angelmonika2000:Da,am de 2 ori...Prima oara am aflat de la 1 fata cand m'a felicitat,eram nedumeritsi nu stiam de ce ma felicita..si cand am aflat eram foarte surprinsa...E placut sa stii ca ai fost votata si apreciata de mai multe persoane



 Reporter:Care este prietena ta cea mai buna de pe stardoll?

Angelmonika2000:Nu exista o singura prietene,am multe foarte bune si apropiate:x

Reporter:Ca o ultima intrebare as dori sa-mi spui ceva interesant despre tine!?

Angelmonika2000:Pai imi place sa ma dau cu rolele.

Reporter:Multumesc ca mi-ai acordat acest interviu.

Angelmonika2000:Cu placere.

Interviu realizat de Sharprihanababe pentru blogul stardollfashionpretty.

                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu