Persoane interesate

joi, 30 iunie 2011

Make-up tip

Hey astazi am creeat un make-up mai colorat si sper sa va placa.

Folosim doar rimelul pt volum negru.







Acum folosim creionul gros albastru de la Dot.





Acum folosim alt creion gros de la Dot cu o culoare mai rosiatica sper u  portocalui inchis. Folosim ca in imagine.




Acum folosim creionul galben de la Dot doar in partea de jos a ochiului.





Folosim acum rujul roz scipicios de la LUXE.










Si Voile! Acesta este make-upul. Sper ca v-a placut. Si Sper sa-l incercati. Nu uitati! Ma puteti contacta pt un machiaj gratis pe Stardoll la adresa mea missLittle_anne.

4 comentarii:

  1. si eu asi dorii machiajele numele meu de stardoll jessika12234

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu le vreau numele de pe stardoll wwwdenysadenyww

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu le vreau te rog.....ma cheama Amalia_Blingy

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu as vrea aceste machiaje . Numele meu pe stardoll este Lila999Angel .

    RăspundețiȘtergere