Persoane interesate

vineri, 24 iunie 2011

Make-up nou

Hey m-am gandit de data asta sa fac un make-up mai usor!! Priviti-l! Sper sa va placa!

Am folosit doar rimelul pentru alungire precum se vede si in imagine.





Acm am folosit un ruj de buze de la Dor care cred ca nu mai este dar mie mi se pare ff frumi.







Acm folosim luciul de buze de la LUXE care imi place mie ff mult si cred ca este perfect pentru orice machiaj.








Acm am folosit un blush roz pal pentru a nu iesi in evidenta rau.






Iar acm am folosit un creion roz inchis. ATENTIE!Pentru a va iesi un machij ca acesta trb sa folositi creionul roz de la Dot cum este in imagine folosit!





Si in final papusa... Sper ca v-a placut acest make-up!

















Pt mai multe informatii contactati-ma la adresa de Stardoll missLittle_anne! Va pwp:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu