Persoane interesate

duminică, 26 iunie 2011

Make-up Jenifer Lopez

Hey! Si data aceasta mi-am propus sa va inspir cu un make-up Jeniffer Lopez pe acre l-am facut. Sper sa va placa!

Folosim un ruj rosu aprins ca in imagine. Eu am folosit acest ruj de la magazinul I love you. Voi puteti folosi si rujul riosu de la Dot.








Acum aplicam luciul de buze de la LUXE pentru a face buzele sa straluceasca.










Acum aplicam fardul de pleoape negru de la Dot ca in imagine pentru a nu strica machiajul pe acer il avea J.Lo la acea gala de premiere.







Acum a venit si randul farsudul de obraz rosu pentru a da un ton de culoare.










Iar aceasta este papusa realizata de mine. Sper ca v-a placut si ma puteti contacta pe Satrdoll la missLittle_anne.



















Sia ecasta este J.Lo in realitate adk aceasta este poza reala dupa care am facut acest make-up.












                                                                                  Va pupacesc, missLittle_anne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu