Persoane interesate

duminică, 19 iunie 2011

Interviu cu Buline_roz

Interviu cu buline_roz

Ms ca ai acceptat acest interviu!

Reporter:1.Cand ai jucat pentru prima data stardoll?

1.Prima data am descoperit intamplator site-ul acum cativa ani cand eram mai mica,la inceput nu ma atras atat de mult.Am facut un cont am stat pe el c-am 2-3 zile,insa dupa o perioada de timp(cateva luni) am revenit,de atunci am observat ca este foarte usor sa fi superstar,trimitand doar un mesaj si am continuat sa ma joc pana in ziua de azi.

Reporter:2.Ce iti place cel mai mult la stardoll?

2.In primul rand poti lega prietenii in toata lumea cu persoane care iti impartasesc unul dintre cel mai mare hobby,moda.
In al doilea rand te pune la curent cu noiile tendinte si creati ale designerilor mari,pe mine stardoll ma ajutat sa-mi formez un stil,spre exemplu una din rochiile de pe stardoll fiind rochia de la balul bobocilor,sa privesc totul din asamblu si sa-mi administez bani cu cap.

Reporter:3. Colectionezi Hot Buys, LE, ELLE, DKNY ,antidote...?

3.Nu,nu sunt genul care sa colectioneze haine doar pentru ca sunt Hot Buys,LE s.a.m.d.
Cumpar doar daca imi plac,nu o sa cumpar niciodata un lucru de la LE doar de dragul de al avea,intradevar am de la fiecare brand cate ceva insa doar pentru ca mi-au placut cu adevarat.


Reporter:4.Cum e sa fii royalty?

4.Sa fi royalty cred ca este mai mult de fatada,este bine,insa nu este asa cum se asteapta toata lumea.De cand sunt royalty am primit o singura rochie cadou si reducere 25% la anumite magazine.In opinia mea ceea ce separa un superstar de un royalty este doar un diamant.

Reporter:5.Ai fost vreo data NCG/CG? Cum te ai simtit?

5.Spre mandria mea am fost National Covergirl.Cum m-am simtit?...SOCATA
Nu ma asteptam sa devin NCG am intrat pe site si brusc am vazut scris numele meu,am crezut ca nu vad bine mai ales ca nu am trimis mesaje pe Border gen "votati-ma".Da,deci a fost o experienta placuta.

Reporter:6. Ce parere ai despre casatoriile stardoll?

6.Sincer,pana acum nu am auzit de asa ceva,deci pentru mine e o noutate.Nu cred ca imi pot permite sa vorbesc despre asa ceva avand in vedere ca nu sunt foarte bine documentata.
Insa,daca este ceea ce cred eu,nu cred ca este foarte sanatos ca sa zic asa,cred ca ar trebui sa isi traiasca viata...reala.

Reporter:7.Care sunt hobby-urile tale?

7.Am multe hobby-uri asa cum am s*** ** mai sus fashionul fiind unul dintre ele.In acelasi timp imi place foarte mult muzica,desenul,sa citesc carti romantice sau sa ma uit la filmele de acelasi gen.Sunt destul de multe si nu cred ca le pot insi** ** toate.

Reporter:8.Ca o ultima intrebare as dori sa-mi spui ceva interesant despre tine!?

8.Hmm...nu stiu ce ar putea fi spus despre mine interesant.As vrea sa ma mut in Australia si sa devin o persoana de succes asa ca si modelele mele in viata Phoebe Tonkin si Taylor Swift.


Multumesc inca o data pentru interviul acordat!

Va multumesc pentru interview si va urez succes in continuare cu blog-ul!
Take care:*                                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu