Persoane interesate

joi, 16 iunie 2011

interviu ciara99lady

Ms ca ai acceptat acest interviu!

Reporter:1.Cand ai jucat pentru prima data stardoll?
Ciara99Lady:De un an am inceput sa ma joc pe acest site.

Reporte:2.Ce iti place cel mai mult la stardoll?
Ciara99Lady:Multe lucruri.....

Reporte:3.De cate ori ai fost superstar?
Ciara99Lady:De multe ori de vre-o 10 sau 11 ori

Reporte:4.Iti doresti sa fii royalty?
Ciara99Lady:Da imi doresc sa devin roialyty

Reporte:5.Ai fost vreo data NCG? Cum te ai simtit?
Ciara99Lady: Nu ,nu am fost NCG ca nu prea am avut timp dar in aceasta vara vreau sa devin NCG

Reporte:6.Care este cea mai buna prietena de pe stardoll?
Ciara99Lady: Cea mai buna prietena a mea este alle_lovecolors

Reporte:7.Ai primit comentarii rautacioase?
Ciara99Lady: Da am primit...

Reporte:8.Ca o ultima intrebare as dori sa-mi spui ceva interesant despre tine!?
Ciara99Lady: Pai vreau sa devin cantareata:))) nush ce sa zik despre mine:))

Multumesc inca o data pentru interviul acordat!



Interviu realizat de ClaudiaAna1995 pentru STARDOLLFASHIONPRETTY.BLOGSPOT.COM                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu